Τα διαφημιστικά και οι κατασκευές προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, πολλές φορές αποτελούν αναπόσπαστό κομμάτι της προώθησης του brand μιας εταιρείας. Οι κατασκευές αυτές είναι σημαντικό να είναι τόσο αισθητικά όμορφες, τόσο και λειτουργικές, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Το Plexiglass είναι ένα υλικό φτιαγμένο από ακρυλικό (πλαστικό), το οποίο ξεχωρίζει τόσο για την ανθεκτικότητα του, όσο και για την αισθητική του, γεγονός που το καθιστά ιδανική επιλογή για εμπορική ή επιμέρους διαφημιστική χρήση.
Πιο συγκεκριμένα, το Plexiglass παρέχει τα έξεις πλεονεκτήματα και χρήσεις, από εμπορικής πλευράς.
1.) Διαφάνεια.
Το Plexiglass είναι ένα διαφανές υλικό, το οποίο εμφανισιακά είναι παρόμοιο με το κοινό γυαλί. Αυτό επιτρέπει την χρήση του για κατασκευές που προορίζονται για τοποθέτηση και προβολή προϊόντων, όπως βιτρίνες, ραφίερες, θήκες, συρτάρια κ.α. Οι κατασκευές αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τρόφιμα και ποτά, εξοπλισμό μπαρ/εστιατορίου (π.χ. μπουφέδες, ζαχαροπλαστική), εξοπλισμό γραφείου, καθαριστικά, καλλυντικά/είδη φαρμακείου, εργαλεία, κ.α. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες αλλά και οι εργαζόμενοι θα μπορούν να δουν πιο εύκολα τα προϊόντα από τα οποία θα πρέπει να επιλέξουν ή να χρησιμοποιήσουν ανάλογα. Παράλληλα το διαφανές Plexiglass, είναι δυνατό να χρησιμοποιηθεί και σε εκθεσιακούς χώρους, για κάθε είδους ενημερωτική ή διαφημιστικούς σκοπούς. Mερικές χαρακτηριστικές χρήσεις του για αυτό τον σκοπό, είναι: αναλόγια, προσπεκτοθήκες, θήκες εντύπων (κάρτες, προσπέκτους), διαφημιστικές ή τιμητικές πλακέτες, βραβεία, κάλπες/κλωρωτίδες κ.α.
2.) Ανθεκτικότητα:
Εκτός από αισθητικής πλευράς, το plexiglass είναι ιδανικό για εμπορική/διαφημιστική χρήση λόγω και της ψηλότερης ανθεκτικότητας του , σε σύγκριση με το γυαλί. Τα διαφημιστικά και οι κατασκευές γενικά plexiglass εμπορικής χρήσης, δεν σπάζουν και δεν ραγίζουν εύκολα όπως τα γυάλινα αφού το πάχος τους είναι μεγαλύτερο και η σύνθεση του υλικού δεν επιτρέπει εύκολο σπάσιμο/ρήξη. Μάλιστα σε περιπτώσεις όπου το πάχος υπερβαίνει τα 20 mm, το υλικό καθίσταται ακόμα και αλεξίσφαιρο.
3.) Λιγότερες απαιτήσεις καθαρισμού/συντήρησης.
Εκτός από τα προαναφερθέντα, το Plexiglass δεν χρειάζεται να καθαρίζεται συχνά όπως το γυαλί και παρέχει περισσότερη προστασία από σκόνη και ακαθαρσίες, γεγονός που εξοικονομεί χρόνο και χρήμα στην επιχείρηση.
4.) Εύκολη διαμόρφωση και ποικιλία.
Στην περίπτωση διαφημιστικών κατασκευών και δώρων, το Plexiglass διατίθεται σε μια πληθώρα από μεγέθη και χρώματα, τόσο λιανικώς, όσο και χονδρικώς. Επιπλέον μπορούμε να το διαμορφώσουμε με απλά εργαλεία ή να του δώσουμε χρώμα με μπογιά, εύκολα και γρήγορα.
Το Plexiglass αναμφισβήτητα, για τους πιο πάνω λόγους (διαφάνεια, ανθεκτικότητα, δυνατότητα διαμόρφωσης) , είναι ιδανική επιλογή για εμπορική χρήση και μπορεί να αποκαταστήσει επιτυχώς το γυαλί, παρέχοντας παρόμοιο αισθητικό αποτέλεσμα, με περισσότερα όμως πλεονεκτήματα.